Sunday, January 27, 2013

...

   Nii lubasin ma siis natuke kirjutada, mida ma enda mängust arvan. Feel free to comment.

   Selline paras NIT olen, ei julge kuidagi rohkem käsi mängida, kuna nii kui ma proovin, siis kohe tekib tunne , et raha kaob minema, vb pikemas perspektiivis läheks hästi, vb ajapikku tuleb "julgust" juurde.
   See kõva langus algas siis, kui ma hakkasin mängima mitut lauda korraga, mulle tundus, et mäng läks kohe "katkisemaks" peale FLOPPi. Kuskil 3400 käe juures siis tõmbasin ennast ilusti ühe laua peale tagasi ja kohe hakkasin kerkima. See kõikumine võib küll olla millest iganes, aga hetkel ma tunnen igatahes, et ühte lauda on mõttekam mängida.
   Palju on ka mingeid täiesti mõttetuid "äkki joppab" käsi mängitud, just siis kui on olnud mitu lauda ja kerge TILT peal, ma loodan, et need põrumised vast õpetavad, et tulevikus ei ole enam nii vaja mängida.
  See tõus on puhtalt tulnud ALL-IN kätega, ehk siis suhteliselt palju õnne on olnud?
  Praegu ma tunnen, et vaikselt hakkab minema, aga see on ka suht obv. vaadates graafikut.

   Kirjutaks natuke probleemidest, milles vb lugejad võiksid mind aidata.

   #1- Turnil ja sealt edasi mängimine tekitab iga kord halba tunnet :D. Üldiselt on nii, et Flopis ma Cbetin alati 2/3(teinekord rohkem, et kätt kaitsta) kui mina olen olnud agressor. Kui ma turnil ei hiti midagi, siis ma foldin, raskused tulevad siis kui mul on näiteks TPTK või isegi overpair, siis tegelt peaks panema ikka betiks 60%+ potist, aga no krt minule küll tundub, et enamus kordi kui seal vastane järgi tuleb, siis ma olen kaotanud. Riverist rääkimata, kui mul seal ka endiselt ainult TPTK või overpair on siis mul juba "kusi" püksis ja väga selline ebakindel, et mida ette võtta. Ilmselt ebakindlus on tekkinud sellest, et ma olen palju kaotanud taolistes olukordades, samas vaatad neid mänge siis tüübid rahumeeli shipivad oma middle pairidega järgi ja kui minu vastu ollakse on ikka midagi paremat. Aga noh eks ma vähe mänginud ja niisama ilmselt saamatu veel.
   #2- vaadates oma kraafikut, siis minule üldse ei meeldi Non-showdown joon, kas see ongi tavaliselt nii negatiivne? Ma kardan, et jõhkralt lekib kuskil. Äkki keegi oskab kommenteerida? Kasutan ka tasuta FPDB HUD'i, kust ma saan mingit infot välja kirjutada kui sellest abi.

No comments:

Post a Comment