Sunday, January 27, 2013

Sissejuhatus


Tervist.

Natuke minust - Olen 23- aastane tudeng, kes "leidis" pokkeri eelmise aasta lõpus. Ehk siis mänginud olen umbes 3 kuud ja pidevalt kaotades! Hetkel tegelen siis õppimise, töötamise ja pokkeriga (hetkel hobi). Teinekord asju liiga palju, et kõigega hästi hakkama saada, aga pole hullu.

Miks ma blogi teen? - blogi teen, kuna ma saan enda state, tulemusi siia postitada, tänu millele saan ise paremaid järeldusi  teha ja loodan, et teisedki võtavad sõna. Ühesõnaga ma tahan areneda ja ma leian, et blogimine on arenemiseks hea vahend.

Natuke pokkerist - Mingi aeg sai sõpradega natuke mängitud ja hakkas meeldima. Igatahes siis alustasin ma Pokerstarsis, panin sisse 10$ ja tuhnisin ringi välismaistel lehtedel, kus olid toredad tabelid, mille järgi mängides saab võita palju raha ja nii ma siis ilma jäin oma rahast. Siis ma võtsin ette raamatud "Little Green Book", "Crushing The Microstakes" ja "Harrington on Online Cash Games" ise samal ajal uut 10$ kaotades. Sai suht palju mängitud siis NLHM 6/9 MAX'i ja natuke ka SNG, aga SNG ei istu väga. Igatahes kui see raha jälle oli maha mängitud jõudsin ma otsapidi 888poker lehele, kus ma siis järgmised 10$ maha mängisin. Siis liitusin ma Carbon pokkeriga, ja hetkel olen veel endiselt Carbonis, kust ma tahaksin ära tulla, aga sellest natuke hiljem. Igatahes kuskil seal 888 ja Carboni vahepeal sattusin ma siia foorumisse, leidsin Ranka tabeli, mis on suhteliselt sarnane nendele, mis leiduvad "Crushing The Microstakes" ja "Harrington on Online Cash Games" raamatutes. Üldiselt sellistes "raamides" ma ka mängin. Hetkel ainult mitte nii hästi kui ma tahaksin.

Selline kenda kraafik minu Carboni NL4 seiklustest(suurem enamus on FR)-


Carbonis mängitud Statid- Kuna mul ei ole normaalsed HUD'i siis ma kirjutan.

3967 kätt  VPIP-15 PFR-12  3Bet/F-2/71  Steal/f-35/89 AF-2.2 Cbet/F-74/68  WSD/W-31/50 Net- (-1.41)

Tulevik? - Hetkel on plaan selline, et ma tahaksin tõmmata ennast 50$ peale, et ma saaksin Carbonist raha välja võtta ja Pokerstarsi tagasi tulla. On ka plaan soetada endale HM2. Vaadates, aga oma graafikut, siis ilmselt juhtub nii, et ma mängin raha maha ja tulen Pokerstarsi, või kes teab äkki nüüd jääbki ilusti tõusma. Millalgi peaks ka coachingut võtma, sellega on ka nii, et pole päris täpselt mõelnud, millal see "õige" hetk on, nüüd igatahes on loota koolist stippi, siis võiks selle raha küll investeerida coachingu peale. Kui veel kaugemale tulevikku vaadata oleks tore kui saak printida nl100's.

Kuna siin juttu juba nii palju ja ilmselt kisub juba igavaks, kirjutan ma järgmistes postitustes, mida MINA leian, et ma valesti teen, ja miks ma kaotan. Postitan ka hunniku käsi oma suurematest võitudest, kaotustest ja loodan, et lugejad võtavad sõna kui näevad kohti mida kiita,laita. Sissejuhatuseks vast piisab.


3 comments:

  1. Kaua sa seda 4000 kätt mänginud oled?

    ReplyDelete
  2. 09.01.2013 on esimene history Carbonist. Jah ma olen 4k kaua mänginud, aga ega ma palju ei mängi, aeg on näidanud, et kui pikalt mängima hakkavad tulemused langema. Samuti hetkel ma mängin ainult 1 laud korraga, kuna seal kuskilt 1500 juurest hakkasin ma 2+ proovima ja nagu näga suht metsa läks, u. 3400 juures võtsin jälle 1 peale. Ma tunnen, et kui ma mängin rohkem laudu, siis ma hakkab kohe kukkuma.

    ReplyDelete
  3. wow, 1 laud korraga, selline viitsimine on juba aukartust äratav. Edu edaspidi

    ReplyDelete