Friday, February 1, 2013

Jaanuari kokkuvõte.

Mänginud alates 09.01.2013 Carbonis. Käsi tuli üle 5k, mis on suhteliselt hea töö ja kooli kõrvalt, kindalsti tuleb arvestada ka seda, et ma mängisin u. 60% ühte lauda.


Jan. kraafik.

Kaotada ma oskan suurelt, sellest tuleks kuidagi lahti saada, ei tea ainult kuidas. Peale 5k kätt mängisin muidu 6max lauas ja üritasin LAG stiilis mängida. Rohkemate kätega läksin sisse ja rohkem üritasin turni näheakui mul oli sealt midagi loota. LAG stiili juures hittisin ma rohkem flushi ja reaga, samas jälle suutsin oma TPTK raha kaotada päris hästi. Mulle väga meeldis 6max action, kuna sai rohkem mängida. Miks ma 6 maxi üldse mängima hakkasin, oli sellepärast, et Carbonis on tavaliselt ainult kolmd FR lauda, ja üks või heal juhul 2 lauda on sellised, kus tasub mängida. Ühesõnaga 6 max laudu on palju rohkem.


Järgmise kuu eesmärgid võtame väikesed, et ma ei peaks pettuma :D

1. Saaks oma rohelise joone üle NULLI.
2. Vähemalt sama palju käsi mängida.
3. Peaks üle vaatama Blackrain79 ja Harringtoni raamatud ja oma After Flop mängu paremaks tuunima.

No comments:

Post a Comment