Monday, February 4, 2013

Normaliseerumas.

   Natuke saanud siin taguda, jube kahju, et rakeback võeti ära. Nüüd 35% rakebacki asemel on mingi huinjaa vip points rahaks variant ja see on ikka räigelt sitem. Nii, et tahaks Carbonist kiiresti jooksu pista.
   Anyway olen mänginud nüüd 6max ja 9max laudu. Vist isegi hakkab 6max rohkem meeldima, ma vaatan, et seda harrastatakse ka märksa rohkem.
   Jooks on olnud normaalne, ei midagi ulmeliselt head ega halba, just selline nagu peaks pidevalt olema :D. Siin osad fishid on vastikud olnud, kuna nad rsk ei Foldi üldse midagi maha ja kunagi nende vastu head kätt ei saa, vaid jälle cbetid mutiauku, ehk lahti nad ei lase. See on kõik tore kui hitid, aga kui ei hiti siis pole midagi teha :D. Poleka mingeid erilisi käsi olnud, tänu sellele ei postita ka seekord.
   Seda kuradi Non showdown winningu joonekest ei saa ma siiani kuidagi paremaks, pidevalt läheb räigelt alla.
   "Crushing The Microstakes" lugesin ka teatud kohtades üle, ehk siis värskendasin natuke mälu.

  Kraafik pisike. :D kui rakeback ka sisse arvestada, mida ma üürikest aega sain :D on tegelikult hetkel
  -1.23 $. Krt siiamaani saaks oleks juba kasumis.



Panen aint nädalavahetuse ja tänase ka.


Endiselt on nutune, et keegi ei kommenteeri midagi :D Cmoon mehed, kas te siis ei taha, et mul paremaks läheks? Hirmus on vaadata seda kõikuvat graafikut, ikka ROHKEM taevasse peaks liikuma!!!


No comments:

Post a Comment